vrijdag 11 mei 2012

zaterdag 12 mei 2012 : World Revolution Day!

Ik loop morgen met mijn vrienden door de straten van Brussel omdat ik vooral voor ben : voor meer verantwoordelijkheidsbesef bijvoorbeeld.
Sta mij toe Marilyn Ferguson te citeren uit Aquarius NU! : 'Onze kritiekloze toewijding aan de verering van cijfers brengt ons tot het paradigma dat zegt dat alleen iets dat economische groei oplevert de moeite waard is om te doen. Dat ondermijnt ons verantwoordelijkheidsbesef tegenover de maatschappij, het milieu en de kwaliteit van ons leven.'
Kijk, overal zien we getallen maar de huidige crisis gaat over getal-waarden
Zelf-waarde, waarde hechten aan alle aspecten van jezelf, en niet slechts de gemakkelijk meet- of kenbare, is wat deze maatschappij mankeert en waar ziel-in-zicht om gaat. 
Ik loop morgen met mijn vrienden door de straten van Brussel omdat ik mezelf en alle anderen op deze planeet meer waarheid en waardigheid wens toe te kennen.